fredag 23 juli 2010

Fredag igen!

Mina ben värker! Hur gammal är man? Kan inte tro 22, känns som 62. Lön, ALLA REA KLÄNNINGAR 79,50 och på det ta 2 betala för 1. Tror ni folket har handlat? Där är fortfarande god bittar kvar om ni behöver en eller två klänningar.. Och sen fullt med turister.

Min lilla prins har jag inte fått pussats med mycket idag, vi vaknade inte förens 8, halv tio var jag tvungen att cykla och när jag kom hem hann jag mysa med honom en timme innan han däcka.
Tur jag slutar tidigt i morgon så vi kan mysa hela eftermiddagen och hela söndagen.

Har nyss ätit grillad kyckling, med massa sallad och gott bröd. Nu blir det lite tv och mys med stora älsklingen sen sängen.

Vad gör in ikväll?

KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Ikväll sitter jag hemma hos Pernilla och är barnvakt till Theo som just precis har somnat. Sitter i ensamheten och funderar på om jag ska ta och blogga ett inlägg eller två, kanske dags att börja igen.. hrmm jag funderar hehe.
    Man kanske får ta sig till Lindex och kolla läget då. dock så klarar mina sommarlovspengar knappt reavaror men svårt att motstå ... :P
    Hoppas ni får en mysig kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Saknar verkligen INTE att jobba rea hahah

    SvaraRadera