söndag 30 januari 2011

Vilken underbar dag!

Efter en underbar dag med personer som vi älskar har jag varit i solariet i 11 minuter, det känns som jag kommer vara bränd i morgon. Härligt var det i alla fall. När jag cyklade dit insåg jag att en ny cykel behöver prioriteras, den jag har nu är kass! Jag som ska cykla varje dag nu!

Det negativa med dagen är att jag blir så besviken. Är det lönt att bjuda visa folk när dom ändå inte kommer?!


Liam har ätit jättebra idag! Det är vi glada för!

Handboll på Tv









Lillebror kom med 10 burkar barnmat till idag (dom bor utanför Skurup)
Snällt av honom!

Johan tackar för fina presenter, god Tårta av min mormor och för ni ville vara med och fira hans dag!

Nu Solsidan, sen duschen och därefter sängen med filmen I Rymden Finns Inga Känslor.

Hoppas ni haft en fin helg!
KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Mysigt med kalas :) och ja, känner igen det där med att vissa verkligen aaldrig kommer, haha!
    Men it's their loss, liksom, tråkigt att de missar all god fika och sånt ;P
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade en mysig dag! Tack för i fredags! :)
    Om du ska göra dig av med din cykel så hör av dig för den är riktigt skön att cykla på så!! Sitter ju som i en mjuk skön stol! hehe

    Ha en jätte bra start på jobb!
    puss och kram!

    SvaraRadera