söndag 9 januari 2011

God natt söndag!


Råkade somna när jag skulle natta Liam, nu är frågan gå och lägga sig igen eller se en film som går på trean (Wedding Daze) Känner mig trött, men är rädd att går jag upp och lägger mig kommer jag bara ligga och vända och vrida på mig. Vilket problem va?

Vi har haft en mysig dag med promenad tillsammans med familjen Månsson/Solvestad upp till Coop och Lidl, sen gick vi hemåt och gjorde god mat och busade ordentligt med Liam.
Hans rutiner har verkligen rubbats med alla festligheter (jul, nyår, födelsedag och pappa ledig). Dålig sömn för vår lille pojke! Ska bli skönt med ny vecka, med vanliga rutiner.

Nej nu ska jag nog lägga mig i soffan och se filmen.

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket, vi hade en väldigt mysig kväll och Ellen skötte sig utmärkt med gudmor, skönt!

    ha en bra början på veckan sötisar! kram

    SvaraRadera
  2. Vilken lite söt kille du har!

    SvaraRadera