tisdag 8 februari 2011

Tisdag och helt slut!


Idag är jag trött! Jobbedagen började 08.00 och slutade 14.00, timmarna flög iväg. Känns bra att ha ett jobb där man trivs och aldrig känner en suck över att man ska gå till jobbet. Jag älskar att ha många bollar i luften, lite positiv stress osv.. att jag får vara Filippa några timmar om dagen är också skönt, ta det nu inte fel. Älskar min lille Liam över allt, men tycker det är viktigt att vara mig själv med och få göra sånt jag tycker är kul.

Efter jobb kom jag hem till en sovande Liam, idag fick min mormor och morfar ryka in för barnpassning då Liams mormor skulle iväg på ett möte. Vi tackar igen för hjälpen!

Ett besök hos tandläkaren för Liam har vi också klarat av idag och ett träningspass för mig. Nu sover Liam och Johan, jag funderar även på att göra detsamma. Imorgon är jag ledig! Mys med Liam står högst på listan.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar