måndag 27 december 2010

Mysmåndag


Kusinerna idag på Espresso House

Dagen började med en promenad med Kornelia och Nea, barnen somnade snabbt så vi bestämde oss för att ta en kaffe på Espresso House. Brukar inte gå på Café längre med Liam då han verkligen inte kan sitta stil, så jag passade på. När han väl vaknade åt han en hel burk mat! Förvånad men glad blev jag. Med maten i magen blev det en runda inom på Lindex och H&M, därefter ett besök hos Erica, Gordon och Jocke. Liam fick en superfin hängare och ett par kalsonger av Gordon i Julklapp, tackar säger vi igen och bilder kommer i morgon!

Han fick också en body i dag av Mary i julklapp, tack tack gumman! Lilla killen blir bortskämd, som vanligt.

Nu ska jag se Nyår med Tina och sen ska jag börja läsa mina nya bok, Elsas värld! Igår läste jag ut Grevegatan 22. En väldigt bra bok!

Vad gör ni ikväll?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar