torsdag 16 september 2010

Modekväll

Nu är det snart dags för promenad med Åsa och Kalle. Sen beger vi oss hem till mormor för lite mys. Liam är en vilding idag och natten har varit jobbig! Tacka gud för kaffet!

Ikväll är det Modekväll på Lindex, 20% på ett helt köp och jag ska jobba! :) Ses vi? Börjar klockan 18.30!

Liam stället sig mot allt och har precis haft matstolen som gå vagn! Tur vi ska till Ullared på lördag så vi kan inhandla en gå vagn till honom.

Hörs senare!! Ha en bra torsdag! KRAM

5 kommentarer:

  1. Jo men lite träning skulle inte skada iaf, magen e ju inte som förr ;)
    åh va spännadne, va blev det för någon kofta?

    ha en härlig dag och hoppas på mycket shoppingsugna människor ikväll :) kram kram

    SvaraRadera
  2. Har aldrig varit där, haha. Så vet inte hur de är. ojoj, där kunde man ha varit ju :P

    Hoppas ni får en toppen dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. oo vad skönt att du fått lite sovmorgon iallafall, hihi!!
    Vi mår jätte bra, lite blåsigt här i skåne bara!!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag har en Micki gåvagn som jag ska sälja och en röd bobby car oxå som du hade på önskelistan. Är i nyskick. Säg till om du är intresserad. Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Vi har TRE gåvagnar och alla är undanplockade eftersom Signe lever är mer vild än tam med dem. Vill du låna kan jag komma bort med en. :)

    Och så undrar jag om du vill köpa ett sådant fint tält på Ullared även till oss? Kram

    SvaraRadera