söndag 17 juli 2011

Helgen



Häromdagen klättrade Liam upp på stolen och pekade på kamerna, han skulle bli fotad. Undra om jag har skadat honom med min kamera? Skämt och sido, men jag tror han saknat kameran lika mycket som sin mamma.

Igår blev det heller ingen uppdatering, jag hade inte kollat kalendern. Skulle visst servera på kvällen på Backa Gården, tur att Mats skickade ett sms på morgonen. Det gick alla fall bra och förvånad blev jag när jag insåg att jag kände paret som gifte sig.

Idag har vi bara legat på soffan, Liam vaknade efter middagsvilan med feber. Jag gissar på alla sena kvällar och tidiga morgonar har tagit hårt på honom. För hos oss kvittar det om man somnar 19, 20 eller 23 så vaknar man ändå kl 7 (ibland tidigare). Nu sover han igen och vi hoppas han vaknar feberfri i morgonbitti.

För mig blir det film Systar i Jeans - andra sommaren. J har jag skickat in i dator rummet!

Oj, vad mycket text!


En vecka kvar sen är det dags för 4 veckors semester. Det ska bli rikigt härligt!




Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar