måndag 13 juni 2011

Spellista

Äntligen är min spellista för slingan uppdaterad! Efter några veckor med samma musik blir man lätt uttråkad, visst har man sina favoriter som blir kvar men andra åkte bort. Nu är där 70 nya låtar att springa till! Igår lyckades jag sätta ett nytt årsrekord på 5km, tror ni jag kan komma ner till års rekordet jag hade i 3an på gymnasiet? Har aldrig gillat att jogga innan men nu älskar jag det, skönt att komma ut i friska luften!

Till hösten blir det att köpa sig ett nytt kort på Friskis, men så länge funkar naturen bra!

Hur tränar ni?

2 kommentarer:

  1. Snälla ge mig tips till en bra spelningslista! :) När jag är ute tycker jag hälften av energin går åt till att byta låt hela tiden.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis! Härligt med rekord! :)
    Ja, musiken har stor betydelse, behövs peppmusik mot slutet av rundan, tycker jag. Hur lång tid tar 5km för dig, om man får fråga ;)
    Jag varierar min träning med, gym och jympapass på friskis med springturer ute i naturen. Variation är det bästa! :)

    SvaraRadera