måndag 30 maj 2011

Ibland ordnar det sig..

Idag är jag helt slut och då har jag ändå haft en ledig idag!

Veckan började med en frukost med Kornelia och Nea, därefter begav jag mig ut i slingan medans Liam, Kornelia och Nea tog en tur upp till min mormor och morfar. (Änglar som ställer upp!) Efter en härlig dusch och sedan en kaffe på stan (barnen sovmiddag) Även 3 affärer avverkades, inget shoppande dock!

Bjuder på en gammal bild!
(Saknar min kamera..)


Väl hemma igen bestämde jag mig för att följa med Kornelia på ett Body pump pass, det ångrar jag nu! Fy vad jag har ont i kroppen, i delar jag inte ens visste fanns. Ska bli kul att se hur jag kommer upp ur sängen i morgon!

Det har varit en underbar ledig dag med positiva besked! Ibland är man lite för snäll bara. Måste lära mig att ta för mig mer och våga säga ifrån!

Nu blir det film i sängen, Life As We Know It. Någon som sett den?

Kram på er sötisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar