söndag 10 april 2011

Söndag!


Denna dagen började tidigt, lite för tidigt. Men det var bara att orka sig upp, jag fick ju sovmorgon igår och det kan man inte ha varje dag. Hade dock lite tur, Liam somnade på mig en halvtimme. Klockan 10 stod min far utanför och ville komma in! Bjöd på en kopp kaffe sedan tog han med sig både Liam och Johan på promenad. Jag passade på att sätta mig i solen, det var vindstilla och underbart! Mama tidningen blev utläst (så länge fick jag egentid!)





Vid 14 kom dom tillbaka och även Lillebror och Cornelia gjorde oss sällskap. Det blev grillning och fika ute!

Även 1 timme i skogen med den andra Kornelia har hunnits med. 3,5 km löpning (intervaller) och 2km promenad. Nu ska det börja joggas!

Vad har ni gjort idag?

Kram på er sötisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar